20 september, 2004

Mina små grisar

Jag ber om ursäkt för att det tar sådan tid för mig att besvara era mejl just nu. Jag får rätt många så det är en del att göra. Häromdagen hade jag fått hundra meddelanden på en och samma dag! Jag blir jätteglad för alla brev, men det kan ta ett tag för mig att svara. Ni får inte tro att jag har glömt bort er eller så. Ingen risk. Ni är ju mina rosa, små grisar!

I dag var jag in till Sandviken och blev intervjuad av den mysiga journalisten Marica på Annonsbladet. Hon hade läst min insändare om homofobi och ville göra ett porträtt av mig angående det, samt om min musik. Jag var där i kanske en timme och blev intervjuad. Jag har inte haft så kul på länge. Vi skrattade och diskuterade allt från sex till Lili & Susie. Jag blev fotograferad till artikeln som kommer att publiceras tillsammans med min insändare om Pride.

Puss och kram!