30 juli, 2007

I love Europe

Häromdagen fick jag mejl från en tjej på Qruiser. Hon berättade att hon hade hört talas om mig och min musik via en kompis. Jag frågade vem kompisen var och hon berättade att han bor i Italien. Han hade sagt till henne att mina låtar är rätt populära bland gaykillar i Italien och att de brukar spela dem på en stor gayklubb i Rom. Jag blev jätteglad! Jag är ju galen i italodisco så en turné i italodiscons hemland kanske inte vore helt fel?

På tal om min musik. I dag publicerade Gefle Dagblad en intervju med mig om min musik och mitt skrivande. Jag berättar en hel del om gayvärlden, hur det är att vara homosexuell i Sverige och mina framtidsplaner.

Förresten, är du medlem på Lunarstorm och vill få dig ett gott skratt? Då rekommenderar jag dig att gå in på mitt konto BimboBoy och läsa mina gamla dagboksinlägg från 2001-2002. De är ruskigt pinsamma. Jag skrev om precis allt på den tiden och mitt språk var inte det bästa. Pinsamt som fan, men det bjuder jag på.