16 april, 2008

Dennis goes nörd

I dag fyllde min vän Robert år så jag och Diana åkte hem till honom och Linda på kalas. Vi hann även med att träffa Lindas mamma och syster. Linda hade gjort en egen smörgåstårta och efter fikat spelade vi fotboll tillsammans med deras katter. Katterna är sjukt sugna på uppmärksamhet, vilket ni kan se här nedanför.

Jag fick dessutom prova på att vara nörd genom att spela datorspelet "World Of Warcraft" för första gången. Jag gjorde en snygg tjejkaraktär som jag döpte till LesbianBimbo. Alla manliga karaktärer började stöta på henne, vilket var underhållande. En kvinnlig karaktär stötte också på henne, men det visade sig att hon också spelades av en annan kille.

Det var kul att äntligen få testa det spel man har hört så mycket om. Jag blev dock inte speciellt imponerad. Jag föredrar "The Sims".