28 april, 2008

Gnälligt värre

I lördags var min söta kompis Gnäll-Anna på besök. Det är alltid lika kul för jag skrattar så mycket när jag umgås med henne. Snacka om träningsvärk i kinderna. Först pratade vi en massa skit på balkongen och sedan försökte jag bota Annas nästäppa genom att tvinga i henne näsdroppar. Det slutade med att hon var kladdig i hela ansiktet. Jag är en usel sjuksköterska.

Efteråt såg vi en DVD med Darins musikvideor som jag köpte förra veckan. Hårdrockaren Anna erkände att hon älskar att festa till vissa av hans låtar. Efter det ville Anna till min stora förvåning se Army Of Lovers musikvideor på DVD, vilket jag självklart inte sa nej till. Det visade sig att anledningen var Jean-Pierre Barda som Anna är hemligt är förälskad i.

Resten av kvällen spelade vi "Mario Kart 64", skickade knäppa SMS till varandra och såg på "Körslaget". Anna vill gifta sig med Joacim Cans och jag med Brolle. Så här söt är Anna när hon lägger den sidan till: