30 april, 2008

"In dreams we're untouchable"

I går publicerade Lunarstorm en artikel skriven av mig på sin förstasida. Den handlade om hur jag kom ut som homosexuell och om mitt sätt att hantera andras fördomar. Artikeln beräknas ha lästs av närmare trettiotusen personer och jag fick mängder av gulliga mejl från olika läsare. Jag fick ett par homofobiska mejl också. men de bestod bara av en massa dravel som jag inte lägger någon större energi på.

Jag har förresten fått erbjudande om att uppträda på ett par klubbar i Ryssland. Jag har länge drömt om att åka dit och om det blir av får jag ta med Henri som tolk. Jag ställer tyvärr inte upp på några framträdanden för tillfället, men det går att ha dem innestående, så när jag mår bättre ska jag minsann på turné i Ryssland, Tyskland och Italien. Det vore underbart! Tänk att shoppa gamla italodiscoskivor i Rom.