15 juni, 2008

Slasherfilmer

Att jag gillar discomusik och klassiska filmer är ingen hemlighet, men något många inte känner till är att jag har en förkärlek till skräckfilmer. De ska helst vara från åttiotalet och innehålla coola kläder, stora frisyrer och mycket blod. Den italienska discosångerskan Sabrina är förresten med i en av filmerna jag köpte i dagarna.

Kan man göra annat än älska filmer med titlar som "Cheerleader Camp", "Slumber Party Massacre", "The House On Sorority Row", "Sorority House Massacre", "My Bloody Valentine", "Sleepaway Camp" och "Motorsågsmassakern"?

Mina senaste inköp:

Adam Rickitt - Good Times (Japanese Edition) (CD, 1999)
Cheerleader Camp (DVD, 1987)
Cloetta Paris - Secret Eyes (CD, 2008)
Delirium: Photo Of Gioia (DVD, 1987)
Fun Fun - Double Fun (CD, 1987)
Gina T. - You Really Got Me (CD, 1991)
Sabrina - A Flower's Broken (CD, 1999)

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.