28 september, 2008

Britneys nya singel Womanizer

Jag lyssnade precis på Britney Spears kommande singel "Womanizer" och jag älskade det jag hörde! Låten är en skön electropoplåt med danceinslag i samma härliga anda som "Gimme More" från 2007. Den innehåller dessutom 80-talsinspirerade elektroniska trummor, något jag inte kan få nog av! "Womanizer", som är producerad av The Outsyders, kommer att vara med på Britneys nya album "Circus" som släpps den 2 december.

Det ryktas även att bland andra Lady GaGa och Max Martin ska bidra med låtar till det kommande albumet. Jag ser verkligen fram emot det! Britneys musik gör mig alltid så glad. "Womanizer" planeras att släppas som download den 7 oktober och som CD-singel den 4 november. Lyssna på ett klipp från låten här.

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com