06 september, 2008

I'm trash, I wanna be on Judge Judy!

Jag har blivit sådär underbart trashig och börjat följa "Judys Domstol", eller "Judge Judy" som programmet heter i original! Det visas varje dag på TV4 Plus, direkt efter den minst lika trashiga såpoperan "Glamour". Det finns få saker som är lika underhållande som att se domare Judy Sheindlin försöka reda ut konflikter mellan diverse miffon. De säger att alla fall som tas upp i programmet är äkta men ibland undrar man hur folk kan vara så korkade.

Mitt favoritfall kan ni se här under. Det handlar om en hysterisk kvinna som har blivit osams med sin hyresvärd över tupperware. Kan det bli mer patetiskt? Varning för "white trash"! Jag kan inte sluta skratta åt det. Inte ens publiken kan hålla sig för skratt. Judy är så grymt nonchalant och bitchig genom hela rättegången att jag nästan vill gifta mig med henne, trots att jag är bög. Jag skulle dock inte vilja möta tupperwarebruden i en mörk gränd. Skulle du?



Andra bloggar om: , , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com