15 september, 2008

Bimbo Boy - Je Suis Une Superstar 2008

I väntan på min kommande singel "Boy Loves Boy" tänkte jag bjuda på en liten överraskning. I dag släpps nämligen min nya MP3-singel "Je Suis Une Superstar 2008" för gratis nerladdning! Den danska producenten Steen Ulrich har gjort remixarna som är väldigt inspirerade av discoproducenterna Stock Aitken Waterman!

För er som inte vet vilka de är så kan jag informera att de skapade mängder av discohits åt artister som Kylie Minogue, Bananarama, Rick Astley, Sabrina, Dead Or Alive, Sonia, Samantha Fox, Jason Donovan och många fler under 80- och 90-talet. Stock Aitken Waterman är mina favoritproducenter så ni må tro att jag är glad över de nya remixarna!

"Je Suis Une Superstar" är skriven av mig och Måns Ek. Omslaget till denna nya remixsingel är gjort av Immanuel Brändemo. Om ni också gillar glad discomusik med 80-talssound så tror jag att remixarna kommer att falla er i smaken. Högerklicka på MP3-länkarna här under för att spara låtarna och sprid gärna ut dem till alla ni känner!

Låtlistan till "Je Suis Une Superstar 2008":

1. Je Suis Une Superstar (Empire Diamond Radio Remix) [MP3]
2. Je Suis Une Superstar (Empire Diamond Extended Remix) [MP3]
3. Je Suis Une Superstar (Empire Diamond Instrumental Version) [MP3]

Bimbo Boy
www.bimboboy.com