01 september, 2008

Lek och allvar

I dag mår jag mycket bättre! Den värsta stressen har lagt sig och jag fokuserar på det som får mig på bättre humör, nämligen musiken och skrivandet. För tillfället sitter jag och fixar lite med min hemsida i Dreamweaver. Jag ska göra det lättare att hitta och ladda ner mina MP3:or, dessutom i bättre kvalité än tidigare.

Jag ska även förbereda sidan lite inför det kommande singelsläppet så att folk snabbt och enkelt hittar singeln. Jag känner mig som en äkta datanörd!

Men nu till något allvarligare. Jag läste precis att programledaren Lennart Swahn som har gått bort efter en tids sjukdom. Han blev åttioett år gammal. Jag minns honom bäst från från TV3:s "Blåsningen" på 90-talet, som jag alltid såg som barn, samt SVT:s "Gäster Med Gester".

Må han vila i frid.

Bimbo Boy
www.bimboboy.com