07 september, 2008

We're living to enjoy now

Åh, vad det är skönt med helg! Synd bara att den snart är slut. Tiden går så snabbt nu för tiden att man skulle behöva en extra dag i veckan att vila ut på. I fredags fick jag höra den nya remixen av min kommande singel "Boy Loves Boy" gjord av en av mina stora musikaliska förebilder. Det är en "typisk fransk hård och skitig houseremix" och låter riktigt lovande! En annan producent håller också på med en remix av låten som ska vara mer inspirerad av italodisco och synthpop. Kan det bli bättre? Jag längtar efter att få dela med mig av låtarna till er läsare!

Annars går jag mest omkring och längtar efter säsong två av "Dynastin" som släpps på DVD i oktober. Och så ska vi inte tala om "The Sims 3" som kommer ut i februari 2009. Jag har spanat in de videoklipp från spelet som nu finns på nätet och spelet kommer att vara tusen gånger bättre än föregångarna! Visst är det kul att ha något att se fram emot? Eller bör jag kanske skaffa mig ett liv? Äh, film och musik är mitt liv!

Andra bloggar om: , , , , , , , , . Aftonbladet, DN.

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com