27 december, 2008

Darin inslagen i presentpapper

Min jul har varit väldigt mysig. Jag spenderade den traditionsenligt tillsammans med syster Diana, mamma, mormor, farmor och morbror Toni. Det blev mycket mat och givetvis Kalle Anka på TV. Diana och jag roade oss även med att spela "Mario Kart 64" och "The World Is Not Enough" på Nintendo 64, något som har blivit en tradition. Diana vann dock, men jag kommer över det.

Sedan var det förstås dags att öppna julklappar och jag älskar att se folks miner när de ser vad jag har köpt. Med åren har det blivit roligare att ge än att få. Jag är dock väldigt nöjd med de julklappar jag själv fick, speciellt en formbar kudde som mamma gav mig. Snacka om att jag sover gott nu. Jag fick även en hel del CD- skivor och DVD-filmer, bland annat hunken Darins och Christina Aguileras senaste album, samt den fantastiska spökfilmen "Barnhemmet" som jag varmt rekommenderar!



Här kan ni se några av de julklappar jag har fått i år.