21 december, 2008

Vänskap är nyttigt

Ibland är det skönt att vara för sig själv men annars så är den bästa medicinen mot ångest faktiskt att träffa sina vänner. Denna vecka har jag varit ovanligt social. I onsdags var jag till min älskade systers skola och lyssnade när hon uppträdde. Det var toppenbra förstås och jag hann även med att träffa några gamla lärare som jag hade när jag gick där! En av dem erbjöd mig till och med att komma dit och leda en bloggkurs framöver. Jag är hursomhelst väldigt stolt över Diana, hon är så duktig!

I torsdags kom Immanuel hit och hade julmys med mig. Vi bytte julklappar, åt pepparkakor och diskuterade världsliga ting som hur man undviker att vara pretto. I fredags var Emma hit. Vi spelade brädspel och diskuterade ifall det är möjligt att begå självmord med hjälp av en lussekatt. Vad vi kom fram till är hemligstämplat. Slutligen så var jag hem till mina söta vänner Linda och Robert i går. Jag älskar verkligen deras radhus, det är så mysigt! Vi drack vin, åt riktigt god mat och busade med deras galna katter. Jag är glad över att ha så fina vänner!

Medan jag kommer ihåg det så vill jag avslutningsvis passa på att berätta att jag har blivit nominerad till "Bästa musikblogg 2008" i Kulturblogg Award. Väldigt kul tycker jag! Om ni uppskattar min blogg så får ni väldigt gärna rösta på mig här. Ha en underbar söndag!


Diana och hennes vänner uppträder.


Robert och Linda är det sötaste paret jag känner.


Jag och Immanuel myser.

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com