06 december, 2009

Topplistan - November 2009

1. Leighton Meester - Somebody To Love
2. Pet Shop Boys - Always On My Mind
3. Sinitta - Body Shopping (Pete Hammond Hi-NRG Remix)
4. Pet Shop Boys - Domino Dancing (Disco Mix)
5. E.G. Daily - Say It, Say It
6. Sinitta - I Don't Believe In Miracles (Club Remix)
7. Pet Shop Boys - Love Etc.
8. Army Of Lovers - When The Night Is Cold
9. Natalie Imbruglia - Want
10. Holly Valance - State Of Mind
11. Dollar - It's Nature's Way (No Problem) (Extended Version)
12. Pebbles - Girlfriend
13. Body Heat - No! Mr. "Boom Boom"
14. E.G. Daily - Love In The Shadows
15. Mylène Farmer - Sans Logique (Illogical Club Remix)
16. Dollar - Oh L'amour (Extended Version)
17. JazzAttacks - Bootleg
18. Sinitta - I Just Wanna Spend Some Time With You (12" Mix)
19. Moulin Rouge - D.J. I Wanna Be Your Record (Cut And Come Again Mix)
20. Pet Shop Boys - New York City Boy (US Radio Edit)
21. Hazell Dean - Whatever I Do (Wherever I Go) (Hit Factory Mix)
22. Sinitta - Cross My Broken Heart (12" Euro Remix)
23. Mandy Smith - Terry
24. Sinitta - You Keep Me Hanging On (12" Mix)
25. Pet Shop Boys - In The Night (Extended Mix)

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.