27 december, 2009

Bögporrnovell och Titanicfeber

I dag fortsatte jag sorteringen av gamla teckningar, skolarbeten och noveller som jag skrev när jag var yngre. Jag tycker att de är kul att ha kvar som minnen. De flesta av teckningarna är förstås av Titanic, jag var helt besatt av det fartyget när jag gick i högstadiet... fast det är jag i och för sig fortfarande. Jag kanske borde skanna in några teckningar och lägga ut i bloggen?

Jag hittade en annan intressant sak i ett kollegieblock från 2001. Det var en bögporrnovell som jag skrev när jag var på semester i Danmark med familjen, antagligen för att bilresan var så tråkig. Jag blev riktigt generad av att läsa den nu, jag var ju inte lika blyg på den tiden. Den handlade om en pojke som var på semester i Danmark och träffade en söt, solbränd kille på en camping.

Det var tider det!