08 november, 2010

Topplistan - Oktober 2010

1. Kim Wilde - Real Life
2. Mel & Kim - System (Alternative Mix)
3. Kylie Minogue - Get Outta My Way
4. Jason Donovan - She's In Love With You
5. The Flirts - Helpless (You Took My Love)
6. Liza Minnelli - Mein Herr
7. Mel & Kim - You Changed My Life
8. Cloetta Paris - Secret Eyes
9. Jason Donovan - Too Many Broken Hearts (US 7" Mix)
10. Katz - One Touch Too Much
11. Kylie Minogue & Jason Donovan - Especially For You (Original 7" Mix)
12. Liza Minnelli - Cabaret
13. Jason Donovan - You Can Depend On Me (Original Mix)
14. Cliff Richard - I Just Don't Have The Heart (Remix)
15. Cloetta Paris - Did We Collide?
16. Divine - I'm So Beautiful
17. Boy Krazy - On A Wing And A Prayer
18. Mel & Kim - That's The Way It Is
19. East 17 - House Of Love
20. Alyssa Milano - I Just Wanna Be Loved
21. Jessica Simpson - Irresistible
22. Sinitta - I Just Wanna Spend Some Time With You (Extended Version)
23. Hazell Dean - Searchin' (I Gotta Find A Man) (12" Version)
24. Deborah Harry - In Love With Love (London Mix Edit)
25. Liza Minnelli - Maybe This Time
26. Hazell Dean - Always Doesn't Mean Forever
27. Divine - Show Me Around

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.