07 november, 2010

Lyssnar på julmusik

Tro det eller ej, men jag sitter faktiskt och lyssnar på julmusik. Jag vet att jag är tidigt ute, men jag tycker att julen alltid är över så fort, så jag brukar börja lite tidigare. Dessutom får jag en massa julkänslor och börjar längta ännu mer till julen! Jag har gjort en spellista i iTunes med mina favoritjullåtar.

Jag ska som vanligt fira julen tillsammans med min kära familj. Vi har bestämt att vi inte ska köpa några julklappar till varandra i år, vilket känns rätt skönt. Det brukar ändå bara bli en stress. Istället ska vi köpa god mat och bara mysa. Det viktigaste är ju att man är tillsammans, eller hur?

Jag har dock beställt en liten julklapp åt mig själv som bör komma fram lagom till jul. Det ser jag verkligen fram emot! Sedan tänker jag även tvinga de andra att se "Sound Of Music" med mig. Det hör ju till julen! Låt oss bara hoppas på lite snö också.

Hur ska ni fira jul i år?