01 december, 2011

1 december 2011

Tänk vad tiden går fort när man har roligt! Det har redan hunnit bli december. Vart tog november vägen? För att inte tala om oktober... I dag lunchade jag med Emma och jag fick en rosa julgran av henne i julklapp. Inte speciellt julig, men grymt snygg!

Jag har försökt skapa lite julstämning på jobbet också. I dag spelade jag till exempel två popjullåtar i radioprogrammet med So What och Kylie Minogue. I morgondagens program kommer jag att spela jullåtar med Steps och Pet Shop Boys, och nästa vecka blir det bland annat Bananarama, Ankie Bagger och Lili & Susie. De flesta vill nog höra traditionell musik till jul och jag gillar det också, men jag älskar julmusik som är lite udda, lite modernare, lite synthigare.

Nästa vecka ska jag förresten spela in min nya singel. Jag längtar! Bättre sent än aldrig, som man brukar säga. Ni glömmer väl inte bort att följa mig på Twitter? Där händer det grejer!

Ha en underbar kväll!