11 december, 2011

"Oh the weather outside is frightful"

Hej, mina rosa änglar! Jag hoppas att ni har haft en bra helg, för det har jag. I fredags spelade jag äntligen in sången till min nya singel "Die From A Broken Heart". Det känns nästan overkligt att låten snart är klar för release. Den betyder så mycket för mig. Håll utkik i bloggen framöver för senaste nytt!

I går fyllde min kära mamma år, så familjen firade med att bjuda henne på restaurang. På kvällen var jag på julpyssel tillsammans med Linda, Robert och Sandra P. Vi bakade, pysslade, lyssnade på julmusik och skrattade så att vi fick träningsvärk i magen. Det är ett bra bevis på en toppenkväll!

Eftersom det snart är jul så tänker jag avsluta med ett tips om Kylie Minogues inspelning av julklassikern "Let It Snow". Den är så bra! Kylies julsingel går att köpa på iTunes.