08 maj, 2012

"It's not the men in your life that counts, it's the life in your men."

Oj! Nu var det några dagar sedan jag bloggade. Skäms på mig! Jag har haft fullt upp med att skriva och träffa vänner. I går var jag till exempel in till Gävle och fikade med mina sötnosar Charlotta, Linda och Erika från radion. Det var väldigt kul att återse dem! Vi åt sallad på Coffee Lounge på Flanör.

Sedan har Immanuel och jag har kommit i gång med våra skrivdagar igen. Det är så skönt att ha sällskap när man skriver så att man kan peppa varandra och få direkt feedback. Vi har även börjat se filmer från trettio- och fyrtiotalet med coola Mae West. Här nedanför kan ni se trailern till filmen vi senast såg.

På torsdag har jag ett väldigt viktigt möte så jag skulle bli väldigt glad om ni höll tummarna för mig. Nu ska jag ut i det fina vädret på balkongen. Ha en fortsatt härlig dag!