27 maj, 2016

Topplistan - Maj 2016

1. Sergey Lazarev - You Are The Only One
2. Zoë - Loin D'ici
3. Justin Timberlake - Can't Stop The Feeling!
4. Ariana Grande - One Last Time
5. Lidia Isac - Falling Stars
6. Amir - J'ai Cherché
7. Donny Montell - I've Been Waiting For This Night (Club Remix)
8. Poli Genova - If Love Was A Crime
9. Justs - Heartbeat ([Ex] Da Bass Radio Mix)
10. Joe And Jake - You're Not Alone (Cahill Club Edit)
11. Nick Jonas - Close (Dan E Radio Edit)
12. Mohombi - Maraca
13. Ariana Grande - Break Free
14. Barei - Say Yay!
15. Alesha Dixon - The Boy Does Nothing (Bimbo Jones Remix Radio Edit)
16. Dami Im - Sound Of Silence
17. Samra - Miracle
18. Ivan - Help You Fly
19. Ricky Martin - Mr. Put It Down
20. Mika - Stardust
21. Mohombi - Bumpy Ride
22. Sandhja - Sing It Away
23. Ricky Martin - Adiós (Supermatik Mix Radio Edit)
24. Agnete - Icebreaker
25. United 5 - Name In The Sand (Adam Turner Radio Edit)
26. Paperdolls - Gonna Make You Blush
27. Alesha Dixon - La La La

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.