09 oktober, 2016

Höstblues och min sång

Ja, så var det nu höst på allvar. Alltså, jag brukar älska hösten, speciellt alla färger på träden, men i år har det känts lite jobbigare. Jag vet inte om det är för att det de senaste dagarna har varit rätt grått och vått ute, vilket gör mig något nedstämd. Eller så är det min förkylning som spökar. Jag hoppas dock att jag har lyckats kurera mig tillräckligt för att jobba i veckan.

Dennis: "Ja, det beror lite på vilket minne jag behöver till mobilen."
Mormor: "Oj, tänk om jag hade en mobil med minne, jag som är så glömsk."

Jag vill avsluta med en video till en låt som betyder väldigt mycket för mig. Det är mitt och Larry Forsbergs synthpopband Eurotix med "The Best Of Times". Jag sjunger och har skrivit texten som är väldigt personlig. Videon har jag gjort med hjälp av "The Sims 4":



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , .