20 augusti, 2008

Bitterbögen

Som ni har märkt så älskar jag att gnälla, i alla fall i bloggen. Men på sätt och vis så är ju bloggandet ett sätt att ösa ur sig sina negativa tankar, så det får ni unna mig. I dag har jag tänkt en hel del på en sak. Jag ogillar verkligen personer som hela tiden pratar om sig själva utan att visa intresse för sitt sällskap. Jag kan erkänna att jag också pratar mycket om mig själv, men skillnaden är att jag även lyssnar in andra och ställer dem frågor tillbaka. Ensidiga konversationer är jättetråkiga! Tycker man om att prata om sig själv får man se till att bjuda tillbaka lite också.

En annan sak jag ogillar är när en kille som är intresserad av mig pratar om tidigare sexuella erfarenheter. Av någon anledning gör det mig otroligt avtänd. Ännu värre är när killen i ena stunden säger sig vara intresserad och i den andra pratar om att han ska iväg och ha sex med en knullkompis. Det händer oftare än vad man tror faktiskt! Okej att man inte dejtar killen eller något ännu, utan bara är i planeringsstadiet, men det snacket får mig att känna mig totalt ointressant. Vill man få mig på fall så får man charma mig lite och vara en gentleman!

Så var det nog med gnäll för i dag. Vad, förutom mina bittra blogginlägg, irriterar ni er på i dag, kära läsare?

Andra blogga om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com