20 mars, 2012

Bimbo Boy - Die From A Broken Heart

Jag är så glad! Nu går min nya singel "Die From A Broken Heart" äntligen att köpa på iTunes. Det känns så spännande! Låten är förstås inspirerad av italodisco och synthpop från åttiotalet. Vad annars?

Italodisco är kanske inte en så bred genre, men jag hoppas ändå att folk ska tycka om låten! "Die From A Broken Heart" är producerad av Chart Music och skriven av mig tillsammans med Chart Music. Omslagsbilden är designad av Björn Jansson.

Men nu behöver jag er hjälp! Jag blir väldigt glad om ni tipsar era vänner och bekanta om låten. Här nedanför hittar ni låttexten.

Die From A Broken Heart

They say that time will ease my pain
but life will never be the same.
Without your love my life is grey.
I cry every night and day.

Since you left I'm in despair.
I think that I'm beyond repair.
I'm bound to lose this fight.
Will I make it through the night?

Will I die from a broken heart
after you tore our love apart?
Will I see the light again
or fall apart?
Fall apart.

It's all so rough I can't sustain.
I try so hard to hide the pain.
When you left with your new boy
I felt like a forgotten toy.

You moved on without regret.
Still your voice I can't forget.
So afraid to be alone.
I can't make it on my own.

Will I die from a broken heart
after you tore our love apart?
Will I see the light again
or fall apart?
Fall apart.

Will I die from a broken heart
after you got a brand new start?
How can I go on from here?
I fall apart.
Broken heart.

Maybe someday you'll regret it,
realise that you were wrong.
Maybe someday we will make it.
"But can I wait that long?"

Will I die from a broken heart
after you tore our love apart?
Will I see the light again
or fall apart?
Fall apart.

Will I die from a broken heart
after you got a brand new start?
How can I go on from here?
I fall apart.
Broken heart.



Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.