04 mars, 2012

The Saturdays - Up

Ända sedan jag upptäckte Spice Girls i mellanstadiet så har jag älskat så kallade "tjejgrupper". En vän tipsade mig nyligen om den brittiska gruppen The Saturdays och jag håller på att bli ett stort fan! Jag har köpt alla deras album och den låt jag lyssnar mest på just nu är deras singel "Up" från 2008. Ni kan se videon här nedanför.

Visst är den skön? Jag älskar det elektroniska soundet och melodin som sätter sig snabbt. Låten är förresten producerad av de svenska producenterna Quiz & Larossi. Jag kommer att lägga upp fler videor med The Saturdays framöver. Tipsa gärna om fler tjejgrupper!

"Up" går att köpa på iTunes.



Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.