07 november, 2014

Topplistan - Oktober 2014

1. Donna Summer - Love Is In Control (Finger On The Trigger) (Chromeo & Oliver Remix)
2. Erasure - Elevation
3. Tokio Hotel - Love Who Loves You Back
4. Dee D. Jackson - S.O.S. (Love To The Rescue)
5. Erasure - Dead Of Night
6. Dee D. Jackson - Automatic Lover
7. Duran Duran - All She Wants Is (45 Mix)
8. Diana Ross - Dirty Looks
9. Hubert Kah - Goldene Zeiten
10. Dee D. Jackson - Meteor Man
11. France Joli - Witch Of Love
12. Hubert Kah - So Many People (7" Version)
13. Duran Duran - I Don't Want Your Love (Shep Pettibone 7" Mix)
14. Giorgio Moroder - Ivory Tower (12" Mix)
15. Diana Ross - Shockwaves (7" Remix)
16. Taylor Dayne - Dreaming
17. Alyssa Milano - I Just Wanna Be Loved
18. Chip Chip - Everything You Love
19. Hubert Kah - Welcome, Machine Gun
20. Diana Ross - Mr. Lee (Swing Edit)
21. Chip Chip - So Close To Heaven
22. Limahl - The Neverending Story (Club Mix)
23. Alyssa Milano - Happiness
24. Chip Chip - No More Tears
25. Alyssa Milano - I Had A Dream
26. Hubert Kah - It's Me, Cathy (Follow My Heart)

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.