30 november, 2016

Topplistan - November 2016

1. Kim Wilde - Say You Really Want Me (Radio Edit)
2. Jellybean Feat. Adele Bertei - Just A Mirage
3. Donna Summer - Fame (The Game) (Dave Audé Radio)
4. Eartha Kitt & Bronski Beat - Cha Cha Heels
5. Carly Rae Jepsen - Higher
6. Eric Saade - Wide Awake
7. Sophie Ellis-Bextor - Crystallise (F9 Radio Edit)
8. Dead Or Alive - Special Star
9. The Attic - Flash In The Night
10. Kim Wilde - The Second Time
11. Annette Lindwall - Heaven Knows Your Name (Radio Mix)
12. Kim Wilde - A Beautiful House
13. Elen Cora - Forgive Me
14. The Chimes - Heaven
15. Carly Rae Jepsen - The One
16. Diana Ross - The Boss
17. Kim Wilde - The Touch
18. Bananarama - A Trick Of The Night (U.K. Video Mix)
19. Kylie Minogue - Better The Devil You Know
20. Donna Lewis - Love Him
21. Fred Ventura - Imagine (You'll Never Change Your Mind)
22. El DeBarge - Who's Johnny
23. Kim Wilde - You Came
24. Jakaranda - Just Like That
25. Annette Lindwall - I Believe (Life Can Be Kind) (The House Of Lords Remix)
26. Jellybean Feat. Elisa Fiorillo - Who Found Who
27. Basia - Promises (Justin Strauss Remix)



Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.