01 februari, 2020

Topplistan - Januari 2020

1. Change - Change Of Heart
2. Dua Lipa - Don't Start Now
3. Klymaxx - Meeting In The Ladies Room
4. Kylie Minogue - I Should Be So Lucky (The Bicentennial Remix)
5. Justin Bieber - Yummy
6. Ava Max - Salt
7. Dollar - O L'amour (Extra Beat Boys 12" Mix)
8. Lenni-Kim - T'emballer
9. Liam Payne - Live Forever
10. Aleph - Take My Life
11. Bananarama - A Trick Of The Night (The Number One Mix)
12. Change - The End
13. Mario - Mirror
14. Jesse McCartney - She's No You (Remix)
15. Wendy & Lisa - Waterfall
16. Hurts & Kylie Minogue - Devotion
17. Mario - I Believe
18. Jesse McCartney - Beautiful Soul (Drew Ferrante Mix)



Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram, YouTube eller Last.fm för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.