02 april, 2020

Topplistan - Mars 2020

1. Lady Gaga - Stupid Love
2. Felix Sandman - Boys With Emotions
3. French Affair - I Want Your Love
4. Tuure Boelius - Lätkäjätkä-Ville
5. Dannii Minogue - Everlasting Night
6. Kim Wilde - Kandy Krush (Wideboys Club Mix Radio Edit)
7. Jocelyn Brown - Love's Gonna Get You
8. Justin Bieber - Forever
9. Greyson Chance - Dancing Next To Me
10. Evelyn "Champagne" King - Chemistry Of Love
11. Kris James - Get Back To Love
12. Benjamin Ingrosso - Behave (James Carter Remix Radio Edit)
13. Felix Sandman - Hands On You
14. Wynter Gordon - Til Death (Denzal Park Radio Edit)
15. Evelyn "Champagne" King - Love Come Down
16. Louise - Naked
17. Alvaro Estrella - Side X Side
18. Wynter Gordon - Dirty Talk
19. Bananarama - I Can't Help It (Extended Club Mix)
20. Mandy Smith - Boys And Girls (Acid Remix)



Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram, YouTube eller Last.fm för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.