13 maj, 2020

Eurotix - I Forget Myself (EP)

I väntan på ny musik från mitt och Larry Forsbergs synthpopband Eurotix får ni inte missa vår senaste EP "I Forget Myself". Titelspåret började sitt liv som en demo till Melodifestivalen med mitt gamla alter ego Bimbo Boy. Denna version har helt nyinspelad sång samt ett mer Eurotixaktigt sound.

EP:n innehålåler även tre nya bonusspår: den Alphaville-doftande "A Memory", "My Shining One" samt en Hi-NRG-remix av fanfavoriten "Will You Remember Me?".

Låtlista till "I Forget Myself":

1. I Forget Myself
2. A Memory
3. My Shining One
4. Will You Remember Me? (Remake 2)

Har ni inte redan gjort det, stötta gärna vår EP genom att köpa eller streama den från Bandcamp, iTunes, Spotify, Google Play och så vidare.



Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.