09 januari, 2021

Modern Talking, René & Angela, Annie, Peter Cetera med flera

Nya inslag i skivsamlingen: Remastrade nyutgåvor av "The First Album/The Second Album (1985)" med Modern Talking, "King Of The World" (1980) med Sheila & B. Devotion, "Solitude/Solitaire" (1986) med Peter Cetera, soundtracket till "Saturday Night Fever" (1977), "Street Called Desire" (1985) med René & Angela och "I Feel For You" (1984) med Chaka Khan:



Nya albumet "Dark Hearts" (2020) med norska artisten Annie:



Och så fick jag fina presenter av min vän Lili Päivärinta (Lili & Susie) som tack för att jag hjälpt henne göra ett bildspel. Både "Djurens Ö"-kalendrar och den underbara julsingeln "Heart To Heart" (2019) fick jag. Jag är så stolt över att stå med i tacklistan på baksidan.



Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.