02 augusti, 2021

Topplistan - Juli 2021

1. Lil Nas X - Montero (Call Me By Your Name)
2. Rasmus Seebach - Så Længe Vi Danser
3. Eric Saade - Like U Used To
4. Martika - Spirit
5. Hubert Kah - Wenn Der Mond Die Sonne Berührt
6. Jermaine Stewart - Please Say You Will
7. Kim Wilde & Boy George - Name And Number
8. Deniece Williams - Hot On The Trail
9. Jermaine Stewart - Don't Talk Dirty To Me (Single Version)
10. Kim Wilde & Boy George - Shine On
11. Magnus Carlsson - Lights
12. Jermaine Stewart - Get Lucky (Single Version)
13. Martika - Martika's Kitchen
14. Cathy Dennis - Everybody Get Up
15. Martika - Temptation
16. Cathy Dennis - Nothing Moves Me
17. Fascination - Remember...
18. Alphaville - The Mysteries Of Love (7" Remix Edit)
19. Jermaine Stewart - Is It Really Love? (Single Version)
20. Hubert Kah - Something I Should Know
21. Jermaine Jackson - (Closest Thing To) Perfect
22. Imunar - Feuer Und Eis
23. Jermaine Stewart - Is It Really Love? (Single Version)
24. Hubert Kah - It's Me, Cathy (Follow My Heart)
25. Alphaville - Romeos (Radio Edit)
26. Jermaine Stewart - Say It Again (The Jingle Mix)
27. Jenny Berggren - Let Your Heart Be Mine
28. Raffaella Carrà - No Pensar En Tí
29. Jermaine Jackson & Pia Zadora - When The Rain Begins To Fall (Extended Version)
30. Diana Ross - Chain Reaction (Special New Mix)
31. Deniece Williams - Let's Hear It For The Boy (Extended Dance Remix)
32. Magnus Carlsson & Helena Paparizou - Day And Night
33. Jermaine Stewart - Say It Again (Harding/Curnow Extended Remix)
34. Jermaine Jackson - Do You Remember Me? (Jellybean Remix)
35. Bros - I Owe You Nothing (The Shep Pettibone Mix)



Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.