24 oktober, 2023

Agnetha Fältskog - A+

Det är alltid ett stort nöje när en barndomsidol släpper något nytt. Jag har precis fått hem ABBA-medlemmen Agnetha Fältskogs nya soloalbum "A+" på posten. Med finns förstås den underbara, nya singel "Where Do We Go From Here?", samt omarbetade versioner av låtarna från hennes album "A" (2013). Jag är väldigt nöjd.

Somliga har klagat på att albumet endast innehåller en enda nyskriven låt, och självklart hade jag också föredragit fler nya låtar, men jag är bara tacksam att denna popgudinna har släppt något nytt överhuvudtaget. Jag tycker inte att världen behöver mer negativitet och toxiska fans. Det är okej att ogilla saker, men varför allt gnäll online?

Agnetha, du är fantastisk.



Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.