24 maj, 2024

Topplistan - Maj 2024

1. Ava Max - My Oh My
2. Darin - Electric
3. Luka Kloser - One More Time
4. Mecano - Hijo De La Luna
5. Ricki-Lee - I Was Made For Loving You
6. Kelli-Leigh - Unconditional
7. Ricki-Lee - Dance Like Nobody's Watching
8. Infernal - Fall From Grace
9. Ricki-Lee - Magic
10. Infernal - Love Is All...
11. Ricki-Lee - Real Love
12. Infernal - Can't Go Back
13. Bonnie Beecher - Come Wander With Me
14. Infernal - On Your Own
15. Alphaville - Guardian Angel
16. Alex Sparrow - Beautiful (Jony Safa Remix)
17. Alphaville - Wishful Thinking (Radiomix Turbobeat)
18. Hazell Dean - Searchin' (I Gotta Find A Man) (Italoconnection Radio Mix)
19. Alphaville - Flame (Physical Shortcut)
20. Desireless - Voyage, Voyage
21. Snap! - Rhythm Is A Dancer
22. Hooja - DISKOTEKA
23. Hazell Dean - Searchin' (I Gotta Find A Man) (7th Heaven Radio Mix)
24. Rick Astley - Never Gonna Give You Up
25. Christina Aguilera - Little Dreamer
26. John Lunn - Belgravia
27. Lucas Vidal - Julia Da A Luz
28. Jessica Folcker - Crash Like A Wrecking Ball



Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.