02 oktober, 2024

Topplistan - September 2024

1. Kylie Minogue - Edge Of Saturday Night
2. Kim Wilde - Trail Of Destruction
3. The Weeknd - Dancing In The Flames
4. Annie - The Sky Is Blue
5. Natasha Hamilton - You Don't Know Me
6. Deuce - No Surrender (Ace Radio Mix)
7. Ledina Çelo - Dangerous
8. Kim Appleby - Free Spirit
9. Sheena Easton - Can't Wait Till Tomorrow
10. Kavana - I Can Make You Feel Good (The Rapino Brothers Edit)
11. Sally Anne Marsh - In The Summertime
12. The Weeknd - How Do I Make You Love Me?
13. Sheena Easton - Money Back Guarantee
14. Ledina Çelo - Can U Touch Me Baby (Club Mix Edit)
15. Kavana - For Fhe Very First Time
16. Sheena Easton - Don't Break My Heart
17. Sally Anne Marsh - Windmills Of Your Mind
18. The Weeknd - Don't Break My Heart
19. Sheena Easton - Don't Turn Your Back
20. Deuce - On The Bible (Wand 7" Edit)
21. Ledina Çelo - Superstretching
22. Konkethor - Let The Music Save Our Soul
23. Deuce - Call It Love (Phil's Alternate 7")
24. Konkethor - Party All Night (Feel The Energy)
25. Westlife - Bop Bop Baby (Almighty Radio Edit)



Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.