05 april, 2011

Topplistan - Mars 2011

1. Jenny Silver - Something In Your Eyes
2. Samantha Vs. Sabrina - Call Me
3. Jennifer Lopez - On The Floor
4. Robyn - Time Machine
5. Enrique Iglesias - Tonight (I'm Fuckin' You)
6. Danny Saucedo - In The Club
7. September - Party In My Head
8. Eric Saade - Popular
9. Lili & Susie - Tease Me (Jouni Ollila Remix)
10. Jenny Berggren - Spend This Night
11. September - Me & My Microphone
12. Jenny Berggren - Free Me
13. Kylie Minogue - Cupid Boy
14. Jennifer Love Hewitt - How Do I Deal
15. Simon Curtis - 8Bit Heart
16. Mel & Kim - Respectable (Extra Beats Vocal)
17. Billie Piper - Day & Night
18. Johan Agebjörn - Mega Man II
19. Sally Shapiro - Love In July
20. September - Ricochet

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.