01 juli, 2011

Topplistan - Juni 2011

1. Lili & Susie - Bailamor
2. Lady Gaga - The Edge Of Glory
3. Kylie Minogue - Put Your Hands Up (If You Feel Love) (Pete Hammond Remix)
4. Lorella Cuccarini - La Notte Vola
5. Gina G - Next 2 U
6. Robyn - Call Your Girlfriend
7. Sophie Ellis- Bextor - Starlight
8. Agnetha Fältskog - Let It Shine (Remix Version)
9. Jon Nørgaard - Dine Øjne (LuvLuv Radio Remix)
10. Sabrina - Boys (Summertime Love) (PWL Remix)
11. Olivia Newton-John - The Rumour (7" Mix)
12. The Human League - Never Let Me Go (Italoconnection Extended Remix)
13. Kylie Minogue - Silence
14. Sound Of Music - Eldorado (12" Version)
15. Style - Battlefield
16. Sophie - Same
17. Lady Gaga - Scheiße
18. Heather Parisi - Crilù
19. Taylor Dayne - Tell It To My Heart (House Of Hearts Mix)
20. Vanessa Williams - The Real Thing (Soul Seekerz Ibiza Radio Edit)
21. Cher - The Music's No Good Without You (Almighty Radio Edit)
22. Da Buzz - Wanna Be With Me?
23. Tiffany - I Saw Him Standing There (Dance Mix)

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.