07 november, 2011

Topplistan - Oktober 2011

1. Steps - Dancing Queen
2. Jennifer Lopez - Papi
3. Donna Summer - Now I Need You
4. Kim Wilde - To France
5. Erasure - Sunday Girl (Radio Mix)
6. Eric Saade - Me And My Radio
7. Erasure - Oh L'Amour (PWL Funky Sisters Say 'Ooh La La')
8. Donna Summer - Could It Be Magic
9. Erasure - Breathe
10. Mariah Carey - Obsessed
11. Steps - Love's Got A Hold On My Heart
12. Amanda Lear - Queen Of China-Town
13. Donna Summer - Working The Midnight Shift
14. Mariah Carey - I Want To Know What Love Is (Moto Blanco Club Edit)
15. Donna Summer - I Love You
16. Mariah Carey - We Belong Together
17. A-ha - Love Is Reason
18. Madleen Kane - You Can
19. A-ha - The Sun Always Shines On T.V.
20. Kim Wilde - It's Alright
21. Barbra Streisand & Donna Summer - No More Tears (Enough Is Enough)
22. Erasure - I Could Fall In Love With You (Jeremy Wheatley Radio Mix)
23. Eric Saade - Popular (Album Remix)
24. Yazoo - Situation (US 12" Mix)
25. Mariah Carey - Betcha Gon' Know (The Prologue)
26. Sonia - You'll Never Stop Me Loving You (Extended Version)
27. Geri Halliwell - Brave New World

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.