05 november, 2012

Topplistan - Oktober 2012

1. Loreen - Crying Out Your Name
2. Christina Aguilera - Your Body
3. Carly Rae Jepsen - This Kiss
4. Bananarama - Movin' On 2012
5. One Direction - Live While We're Young
6. Sophie Ellis-Bextor - China Heart
7. Loreen - In My Head
8. Adele - Skyfall
9. Loreen - My Heart Is Refusing Me
10. Sophie Ellis-Bextor - Heartbreak (Make Me A Dancer) (Bitrocka Italo Mix)
11. Jessica Simpson - A Public Affair (Cass&Dubs Remix)
12. Van - Ice Got My Love
13. Sophie Ellis-Bextor - Not Giving Up On Love (Extended Version)
14. Donna Summer - Love's Unkind
15. Loreen - Sober
16. Laban - Love In Siberia (Extended Version)
17. Peter Gustafson Feat. Ankie Bagger - Secret Weapon (Chris Jay Remix)
18. Laban - Caught By Surprise (Extended Version)
19. Sophie Ellis-Bextor - Starlight (Carl Hanagan Remix)
20. Christina Aguilera - What A Girl Wants
21. Sophie Ellis-Bextor - Me And My Imagination (StoneBridge Remix)
22. Christina Aguilera - Come On Over Baby (All I Want Is You) (Radio Version)
23. Mandy Moore - Candy
24. La Camilla - J B Baby
25. Marilyn Monroe - Diamonds Are A Girl's Best Friend (Chemical Emission Mix)
26. Mandy Moore - In My Pocket
27. Laban - Donna Donna
28. La Camilla - I'm Not In The Mood For Lovers (Single Edit)
29. Sophie Ellis-Bextor - Heartbreak (Make Me A Dancer) (Club Mix)
30. Mandy Moore - I Wanna Be With You
31. Diana Dors - The Point Of No Return
32. Jenny Bergfoth - The Rhythm (Dancemix)

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.