07 augusti, 2013

Topplistan - Juli 2013

1. Samantha Jade - Firestarter
2. Divine - Walk Like A Man (7" Mix)
3. Adelén - Bombo
4. Raffaella Carrà - Replay
5. Roberto Bellarosa - Be Heroes
6. André Zuniga - One Shot Only
7. Janet Leon - New Colours (7th Heaven Radio Edit)
8. Paris Hilton - Stars Are Blind (Chus & Ceballos Stereo Remix)
9. Velvet - Love Struck
10. Justin Bieber - Take You
11. Mandy Capristo - Pulse
12. Tracie Spencer - Symptoms Of True Love
13. Agnetha Fältskog - When You Really Loved Someone
14. Velvet - My Destiny (Pitchline Dance Edit)
15. Lady Gaga - Beautiful, Dirty, Rich
16. Spagna - Love At First Sight (Groove Groove Radio Version)
17. Justin Bieber - One Love
18. Parade - Stars
19. Jennifer Lopez - Alive (Thunderpuss Radio Mix)
20. Janet Leon - New Colours (JRMX Edit)
21. Atomic Kitten - Feels So Good
22. Rachel Stevens - Negotiate With Love
23. Jon Nørgaard - Dine Øjne (LuvLuv Radio Remix)
24. Hilary Duff - Stranger (Vada Mix)
25. Five - Let's Dance
26. Helena Paparizou - Save Me (This Is An SOS)
27. Hally & Kongo Band - Afrikan Man
28. Another Level - Freak Me
29. Josef Özer - Rain (SoundFactory Radio Mix)
30. Janet Jackson - All For You (Video Mix)

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.