28 oktober, 2013

Topplistan - Oktober 2013

1. Pet Shop Boys - Love Is A Bourgeois Construct (Nighttime Radio Edit)
2. Cher - Lovers Forever
3. A-ha - The Bandstand
4. Cher - Woman's World
5. The Saturdays - Disco Love
6. Agnes - Got Me Good (Bassflow Remake)
7. Company B - Fascinated
8. A-ha - Butterfly, Butterfly (The Last Hurrah)
9. DJ Bobo & Kim Wilde - I Believe
10. Vanbot - Make Me, Break Me
11. Carly Rae Jepsen - Tonight I'm Getting Over You
12. The Saturdays - Love Come Down
13. Andy Bell - Love Oneself
14. Glen Vella - Lie
15. Ace Of Base - All For You
16. The Saturdays - On The Radio
17. Ani Lorak - Shady Lady (Club Remix)
18. A-ha - Take On Me (Original 7" Version 1984)
19. Animotion - Obsession
20. A-ha - The Sun Always Shines On TV (Steve Thompson Mix)
21. Ace Of Base - Love In December
22. A-ha - Train Of Thought (Remix)
23. ABC - When Smokey Sings (The Miami Mix)

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.