31 december, 2013

Topplistan - December 2013

1. Capital Cities - I Sold My Bed, But Not My Stereo
2. Erasure - Gaudete
3. Ricky Martin - Come With Me
4. Leona Lewis - One More Sleep (Cahill Radio Edit)
5. La Toya Jackson - (Tell Me) She Means Nothing To You At All (Remix)
6. Kevin Walker - Belong
7. Pet Shop Boys - Thursday (Radio Edit)
8. Erasure - Make It Wonderful
9. La Toya Jackson - Trouble
10. Kim Wilde & Rick Astley - Winter Wonderland
11. Jakie Quartz - À La Vie, À L'amour (UK Single Remix)
12. Taylor Dayne - Prove Your Love (Extended Remix)
13. Jesse McCartney - Back Together
14. Taylor Dayne - Don't Rush Me (Extended Version)
15. Kim Wilde - Hope
16. Phil Fearon - Ain't Nothing But A House Party (Raise The Roof Mix)
17. Sandra - Everlasting Love (PWL 12" Remix)
18. La Toya Jackson - Such A Wicked Love
19. Taylor Dayne - With Every Beat Of My Heart (Extended Radio Remix)
20. Jennifer Ellison - Bye Bye Boy (WB Radio Edit)
21. Ricky Martin - Más (Wally López Ibiza Es Más Radio Remix)
22. Deniece Williams - Let's Hear It For The Boy
23. Agnetha Fältskog - När Det Lider Mot Jul
24. Christina Aguilera - The Christmas Song (Holiday Remix)
25. Phil Fearon - I Can Prove It (Full Version)
26. Justin Bieber - Only Thing I Ever Get For Christmas
27. Phil Fearon - Burning All My Bridges
28. Tiffany - New Inside
29. Melissa Graham - Bulletproof (Different View Cut)
30. Solid Harmonie - I Wanna Love You (Radio Mix)

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.