01 april, 2014

Topplistan - Mars 2014

1. Kylie Minogue - Sparks
2. Ace Wilder - Busy Doin' Nothin'
3. Kylie Minogue - Into The Blue (Patrick Hagenaar Colour Code Remix)
4. Alcazar - Blame It On The Disco
5. Sergey Lazarev - Take It Off
6. Pink Pistols - Wake-Up Call
7. Dolly Dots - What A Night (Party Night) (12" Remix)
8. Hubert Kah - So Many People
9. Pink Pistols - Sweet Revenge
10. Helena Paparizou - Survivor
11. Oscar Zia - Yes We Can
12. Manda - Glow
13. Linnea Henriksson - Du Söker Bråk, Jag Kräver Dans
14. Meli'sa Morgan - Good Love (Remix Edit)
15. JEM - Love Trigger
16. Kylie Minogue - Skirt
17. Samantha Mumba - Only Just Begun
18. Anton Ewald - Natural
19. The Four Tops - Indestructible (Extended Version)
20. Josef Johansson - Hela Natten
21. Meli'sa Morgan - If You Can Do It: I Can Too!!
22. The Four Tops - When You Dance
23. Pink Pistols - Romeo
24. 5 Seconds Of Summer - She Looks So Perfect
25. Ryan Dolan - Start Again
26. Linda Bengtzing - Ta Mig
27. The Four Tops - Reach Out I'll Be There '88 (12" Remix)
28. Haakon Pedersen & Elisabeth Berg - Nattens Drottning
29. The Four Tops - Loco In Acapulco (Ph Balance Mix - Full Version)
30. Rixton - Me And My Broken Heart

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.