01 juli, 2014

Topplistan - Juni 2014

1. Kylie Minogue - Crystallize
2. Sabrina - Colour Me
3. Mariah Carey - Meteorite
4. Demi Lovato - Neon Lights
5. Union J - Carry You
6. Mariah Carey - Thirsty
7. Sheryl Lee Ralph - Evolution
8. Union J - Loving You Is Easy
9. Madonna - It's So Cool
10. 5 Seconds Of Summer - She Looks So Perfect
11. Union J - Where Are You Now
12. Sheryl Lee Ralph - You're So Romantic
13. Union J - Save The Last Dance
14. Major - Cannes, Cannes, Cannes
15. Sheryl Lee Ralph - In The Evening
16. Frankie Goes To Hollywood - Relax
17. Safire - I Will Survive
18. Pernilla Wahlgren - Love Is An Art
19. Madonna - Don't Cry For Me Argentina (Miami Mix Edit)
20. Amazulu - Mony Mony (Extended Version)
21. Safire - Love Is On Her Mind
22. Frankie Goes To Hollywood - War (Hide Yourself!)
23. The Sheilas - (I'm So) Happy Happy (You're Mine) (Pete Hammond Original 12" Mix)
24. RyK-C - Runaway
25. Barrington Pheloung - Broken Sword 5: The Serpent's Curse

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.