12 augusti, 2015

Författardrömmar

Ni som känner mig väl och ni som har följt mig i sociala medier en längre tid vet att jag älskar att skriva. Mitt skrivande brukar gå i perioder men den senaste tiden har det gått riktigt bra, så jag skriver så ofta jag bara kan. Jag hoppas att berättelsen jag skriver på nu har möjlighet att bli publicerad av ett förlag. Annars får jag väl helt enkelt ta och ge ut den på egen hand.

Berättelsen är en dramatisk sådan, med både äventyr och action, blandat med intriger, HBTQ och romantik. De tre huvudpersonerna kommer från tre olika världar och måste jobba tillsammans för att överleva den förödande naturkatastrof som väntar den lyxiga semesterorten de bor på. Även om det är en fiktiv berättelse så finns där mycket av mig själv, både hos karaktärerna och saker de råkar ut för.

Det kommer fler uppdateringar om mitt skrivande framöver på min författarsida på Facebook. Så jag skulle bli väldigt glad om ni alla gillade sidan som stöd för mitt skapande. Det skulle betyda väldigt mycket för mig. Bjud gärna in era vänner också.

Puss, kram och tack!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , .