04 december, 2015

Julkänslor och schlagersnack

Jag har kommit i julstämning! Det är alltid lika mysigt att sätta upp adventsljusstakarna och börja lyssna på julpoplåtar. Snart är det dags att börja sätta upp pyntet också. Tyvärr så finns det många som gnäller på julen. Okej att de själva ogillar högtiden, men jag tänker inte låta dem sabba mina julkänslor med sitt gnäll. Mer jul åt folket!

För Eurotix går det rätt bra. Vi fortsätter att signera och posta skivor. En annan kul grej är att min bandkollega Larry Forsberg har fått med två låtar i Melodifestivalen 2016, de framförda av Anna Book och After Dark. Jag är så glad för hans skull! En kul grej är att det var jag som sjöng på demon för After Dark-låten när den antogs. Fast då hade den en engelsk text.

Nej, nu ska jag fortsätta skriva på min bok. Ta hand om varandra i jul så hörs vi snart igen! Följ mig gärna på Facebook och Twitter för att se fler bilder och inlägg från mitt liv.