03 maj, 2016

Vårsol och studiojobb

Åh, så skönt att våren äntligen verkar vara här för att stanna! Det känns typiskt svenskt att prata väder, men jag har alltid varit väderkänslig och mår mycket bättre när det är ljust och fint ute, även när jag själv är inomhus. Det ska bli skönt att packa undan vinterjackan för den här gången.

I går var jag tillbaka i studion med Larry Forsberg och spelade in en låt till vårt synthpopprojekt Eurotix. Det var en ny version av en gammal demo som vi hade spelat in flera år tidigare. Det var en kick för självförtroendet att återbesöka låten och inse hur mycket jag har utvecklats sångmässigt sedan dess. Det var en härlig känsla.

Nej, nu ska jag ta det lugnt och se några avsnitt av "Judge Judy" på TV. Av någon anledning blir jag så avslappnad av det programmet. Det är så underhållande.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , .