03 oktober, 2016

Höstkatt och paketöppning

Jag hoppas att ni har haft en bra helg. Min var riktigt mysig. Först så var jag hem till Louise och matade hennes söta katt Zeus. Jag bara måste dela denna bild där han står framför hennes sovrumsfönster. Visst ser det fint ut med de höstfärgade löven som täcker fönstret?



I lördags kom Immanuel på besök och vi spelade ett av mina favoritspel: "L.A. Noire". Jag tröttnar aldrig på det historiska mysteriespelet. Vi hade inte hunnit ses på länge så både hade hunnit fylla år sedan sist, så vi passade på att fika och byta paket med varandra. Jag fick bland annat en jättesöt, rosa uggla som Immanuel hade köpt i London:



Nu ska jag fortsätta skriva lite på en av mina berättelser. Om ni vill se ännu fler uppdateringar från mig, följ mig gärna på Twitter och Facebook. Jag har definitivt blivit beroende av sociala medier. Ha en fin vecka!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , .