26 december, 2016

Topplistan - December 2016

1. Kylie Minogue - Night Fever
2. Kylie Minogue - At Christmas
3. Samantha Fox - Touch Me 2016
4. Kylie Minogue & Dannii Minogue - 100 Degrees (7th Heaven Radio Edit)
5. Zoë - La Nuit Des Merveilles
6. Kylie Minogue & MIKA - Wonderful Christmastime
7. Imany - Don't Be So Shy (Filatov & Karas Remix)
8. Justin Bieber - Let Me Love You
9. Carly Rae Jepsen - Boy Problems
10. Elisa Fiorillo - On The Way Up
11. Kylie Minogue - Every Day's Like Christmas (A Stock Aitken Waterman Remix)
12. Spencer & Natalie Powers - Merry Christmas (Pete Hammond Radio Mix)
13. Kylie Minogue - Into The Blue (Matt Pop's Endless Journey Mix)
14. Mariah Carey - Oh Santa! (Jump Smokers Edit)
15. Alison Moyet - Ordinary Girl (Dance Mix)
16. Lisa Ajax - Santa Bring My Baby To Me
17. Wynonna Judd - Sing (Pete Hammond Radio Edit)
18. Kylie Minogue - Everybody's Free (To Feel Good)
19. Robin Bengtsson - That's Christmas To Me
20. Yonee - Bombs Of My Love
21. Yazz - The Only Way Is Up
22. RuPaul - Christmas Is About Love
23. Kylie Minogue - Stay Another Day
24. Hazell Dean - Happy New Year (Matt Pop's Champagne Mix)
25. Bucks Fizz - The Land Of Make Believe (2016 Radio Edit)
26. RuPaul - Die Tomorrow
27. ABC - A Christmas We Deserve



Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.