27 december, 2017

Topplistan - December 2017

1. Dua Lipa - New Rules (Initial Talk Remix)
2. Kelly Clarkson - Piece By Piece (Radio Mix)
3. Goon Squad - Eight Arms To Hold You
4. Mariah Carey - The Star
5. Teena Marie - 14K
6. Kylie Minogue - Every Day's Like Christmas (A Stock Aitken Waterman Remix)
7. Debbie Gibson - Love Or Lust
8. Jimmy Somerville - Read My Lips (Enough Is Enough)
9. Deniece Williams - Special Love
10. Phyllis Hyman - You Know How To Love Me
11. Jimmy Somerville - Run From Love
12. Kelly Clarkson - Stronger (What Doesn't Kill You) (Hotline's Miami Vice Club Remix)
13. Austin Mahone - Silent Night
14. Kesha - Woman (Dave Audé Pride Remix)
15. Lisa - Love Is Like An Itching In My Heart
16. Kit Rolfe - One More Hurt
17. Ariana Grande - Santa Tell Me
18. Jimmy Somerville - Can't Take My Eyes Off Of You (Almighty Definitive Radio Edit)
19. Kelly Clarkson - Catch My Breath (Cash Cash Remix)
20. Debbie Gibson - Your Secret (Hot Vocal Radio Mix)
21. Lisa - Tempt Me
22. Lennon & Maisy - Christmas Coming Home
23. Magnus Carlsson - Christmas With You
24. Savage Garden - To The Moon & Back (Almighty Radio Edit)
25. Lonnie Gordon - Just A Matter Of Time
26. Christina Aguilera - Candyman (RedOne Mix)
27. Freddy Kalas - Hey Ho
28. Clare Bowen - Santa Baby
29. Sabina Corleòne - Småstadstjej
30. Hayden Panettiere - White Christmas



Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.